אופניים לנוער – הרים וחשמליות

אופניים לנוער – הרים וחשמליות

בני נוער כבר יכולים להתקדם לאופניים יותר רציניות ומקצועיות בהשוואה לאופני ילדים, וממילא הם גם זקוקים לאופניים שיכולות לתת ביצועים טובים יותר ובמידות המתאימות לגופם. בשורות הבאות נסקור מספר דגמים מומלצים של אופניים לנערות ולנערים אופני הרים וחשמליות.

 

אופני הרים

אופני הרים הן ללא ספק הבחירה הפופולארית ביותר של בני נוער. לפניכם כמה המלצות עבור אופניים לנוער מקטגוריה זו:

  • XDS Hacher 500 – 27.5 – 2021 – מדובר באופני הרים זנב קשיח המיוצרות על ידי המותג הבינלאומי המוביל XDS, המשלבות בין איכות גבוהה במיוחד ובין מחיר משתלם. אלו אופניים מושלמות הן לרכיבות שטח והן לרכיבות עירוניות המתאימות לבני נוער וילדים. יש להן שלדת אלומינים קלה ובולם זעזועים קדמי, מערכת של 24 הילוכים, מעצורים הידראולים וגלגלי 27.5 אינטש חזקים. יחד עם זאת, יש לציין כי השלדה היא בגודל 14 אינטש בלבד, מה שאומר שהיא מתאימה לנערים בגילאים יחסית צעירים של גיל ההתבגרות, בגובה שבין 1.45 ל- 1.6 מטר.
  • 2021 Polygon Cascade 3 – עוד אופניים נהדרות במחיר בהחלט הגיוני, של מותג מוביל עם מפרט חלקים מצוין. אופניים אלו מגיעות במידות סמול ומדיום כאשר מידת סמול מתאימה לבני נוער מגובה 1.5 מטר. אלו אופניים בעלות שלדת אלומיניום איכותי, המצוידות בבולם קדמי 100 מ"מ ובגלגלי 27.5 אינטש, עם מערכת 21 הילוכים של חברת שימנו. כמו כן, יש להן מעצורי דיסק מכאניים איכותיים ביותר של TEKTRO, והן מהוות קניה נהדרת ומשתלמת לכל הדעות.

 

אופניים חשמליים

ראשית, חשוב לדעת כי לפי החוק בישראל, לפני שעולים על אופניים חשמליות יש להחזיק רישיון נהיגה. הדבר כרוך במעבר מבחן תיאוריה בן 30 שאלות שאליו ניתן לגשת החל מגיל 15.5 שנים, ואילו הרכיבה עצמה מותרת רק לנערים מגיל 16 והלאה. לפניכם כמה המלצות על אופניים לנערות ונערים מקטגוריה זו:

 

  • 3 -STARK Mach – אלו אופניים מומלצות ביותר ומתקדמות, בעלות רמת אבזור ובטיחות גבוהה במיוחד. הן מעניקות אחיזה מקסימלית בכביש לצד מינימום חיכוך ואובדן כוח מנוע, עם צמיגים בעלי ניצול אופטימאלי של כוח הסוללה המביאים לשיפור משמעותי בטווח הנסיעה. לאופניים יש סוללה 48V עם 13 Ah, מנוע חזק ושקט עם גיר גדול, שלדת אלומיניום עם חישוקי מגנזים 3 אינטש, וכן מעצורים הידראוליים, בולם קדמי מתקדם, תאורה קדמית ואחורית ומסך הפעלה דיגיטלי.
  • STARK Apex 2021 Gold – עוד אופניים נהדרות מבית המותג העולמי המוביל, המפגיש בין עוצמה לאיכות. אלו אופניים חשמליות חזקות במיוחד בעלות גלגלי מגנזיום 4 אינטש המספקים יציבות מקסימאלית, עם סוללה 24 וולט 15.6 אמפר/שעה המספקת טווח נסיעה משמעות, ומנוע עוצמתי המסוגל להתמודד היטב עם עליות. לכך מצטרפות מערכת בלימה הידראולית של חברת Tektro ובקר אלקטרוני מתקדם.
  • STARK Z200 אופניים חשמליים זריזים וקלילים המספקים מענה נהדר לתנועה בעיר, משלבים בין חומרים איכותיים לאבזור מצוין ושימוש ביותר. יש לאופניים האלו סוללת 48 וולט 10 אמפר/שעה לנסיעה רצופה וטובה גם לאורך זמן ובעליות, עם מנוע חזק ומהיר שמספק ביצועים אופטימאליים. בנוסף, לאופניים בקר דיגיטלי יפהפה המציג את מצבי המהירות, עוצמת הסוללה ונתוני הדרך, גלגלים מאלומיניום חזק וקל, מעצורי דיסק איכותיים מלפנים ומאחור, וכידון אלומיניום מתכוון בהתאם לגובה הרוכב. יש לציין כי האופניים גם מתקפלות בקלות וניתן להכניסן לרכבת, לאוטובוס או לתא המטעם של הרכב.

 

דרך האתר של חברתנו תוכלו למצוא קשת רחבה של אופניים לנוער מבית מותגים מובילים. לעוד פרטים והכוונה לקנייה נכונה, הנכם מוזמנים להתייעץ עם הצוות המקצועי של טו בייק בטלפון 04-679-6644.

 

 

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור