איך בוחרים אופניים לילדים

איך בוחרים אופניים לילדים

קשה לחשוב על מתנה יפה יותר לילד מאשר אופניים ! וקשה לחשוב על ילד שלא ישמח לקבל אופניים ליום הולדתו. ובכל זאת, גם כשאנחנו קונים לילד אופניים כמתנה ליום הולדת ובכדי שיוכל ליהנות מרכיבה מהנה ולבטח כאשר אנו רוצים לצרף את הילד שלנו לרכיבה הספורטיבית שלנו, חשוב לוודא שאנחנו בוחרים עבור הילד את האופניים המתאימות לו ביותר ובשורות הבאות נסביר לכם איך בוחרים אופניים לילדים.

 

רכיבה לכיף או רכיבה ספורטיבית?

במרבית המקרים, רכישת אופניים לילד נועדה לאפשר לו ליהנות מרכיבה עם החברים בשכונה ותו לא. יחד עם זאת, ילדים יכולים גם הם להצטרף לרכיבות ספורטיביות ובמקרה כזה, ישנה חשיבות רבה עוד יותר לשאלה איך להתאים אופניים לילד. במידה ואתם מחפשים אופניים לרכיבת כיף פשוט הקפידו על כך שניתן לכוון את הכיסא לגובה כזה שבנקודת השפל של הפדאל, הרגל של הילד יכולה להתיישר בקו ישר אך לא להינעל לגמרי, וכן הקפידו על כך שהמרחק מהכידון מאפשר הטיה מתונה של הגוף קדימה – לא ישיבה זקופה ולא שכיבה קדימה. בעקרון חשוב שהילד ירגיש בנוח על האופניים וכדאי לעשות רכיבת מבחן לפני שקונים ובכל מקרה בכל חנות אופניים תוכלו לקבל סיוע לבחירת אופניים למטרות כיף. אם אתם מחפשים אופניים לרכיבה ספורטיבית, אתם רוצים להקפיד על הדברים מעט יותר.

 

מידת שלדה

ככלל, אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת אופניים ובהתאמתם לרוכב הוא גודל השלדה. גודל זה משתנה בהתאם לגובה הרוכב וכאשר מדובר בילדים נהוג להשתמש בשלדה של 13 עד 15 אינצ' לילדים בגובה 1.45 עד 1.65 מטר. מידת השלדה תשפיע ישירות גם על מפתח הכידון ותבטיח שהילד לא צריך למתוח את ידיו בצורה מוגזמת לצורך אחיזה בכידון. כמו כן, חשוב לוודא שטווח ההרחבה של גובה הכיסא והכידון הוא גדול מספיק, כך שניתן יהיה להשתמש באופניים לאורך כמה שנים עד שיגיע הילד לגובה המקסימלי לגודל שלדה זה. סביר להניח שאת הילד שלכם אתם לוקחים לרכיבת קרוס קאנטרי קלילה ובמקרה כזה נדרש מהלך מתלה של 100 מ"מ לאופניים. במידה ואתם רוצים להכניס את הילד שלכם אל תוך לוע הארי של עולם הרכיבה האתגרית, יהיה עליכם לבחון אופניים מקטגוריה מקצועית עבור ילדים. לרוב אלו יהיו אופניים עשויים אלומיניום משולבים בחלקי הילוכים של שימנו ומעצורים איכותיים וחזקים. אופני כאלו יכולים לשמש את הילדים גם בחוגי רכיבה על אופניים.

אגב, אופניים איכותיים יותר עבור הילדים תגביר את רמת הביטחון העצמי של הילד וכמובן תעניק רמת בטיחות גבוהה מצד האופניים.

ככלל, התשובה הטובה ביותר לשאלה איך לבחור אופניים לילדים היא נוחות והעדפה אישית של הילד. חשוב לוודא שלילד נוח על האופניים ואת זה כדאי לבחון בנסיעת מבחן מאומצת של מספר דקות וחשוב שהילד יאהב את המראה של האופניים שלו, שכן גם פרמטר זה משחק תפקיד חשוב עבור ילדים. דבר חשוב נוסף לוודא ברכישת אופניים לילד הוא טווח השינוי של רכיבי האופניים ובמיוחד גובה הכיסא, גובה הכידון וזווית הכידון.

 

בחנות האופניים המקצועית טו בייק, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי אופניים לילדים וכמובן להצטייד בכל אביזרי הבטיחות והאביזרים האחרים שתרצו להוסיף לאופניים. הצוות המקצועי של טו בייק ישמח לענות לכל שאלה שיש לכם סביב הנושא איך בוחרים אופניים לילדים וידריך אתכם איך להתאים אופניים לילד. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 04-679-6644.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור