כמה עולים אופניים חשמליים? טווחי מחירים, סוגים ועלויות שוטפות

כמה עולים אופניים חשמליים? טווחי מחירים, סוגים ועלויות שוטפות

מבקשים לקנות אופניים חשמליים? רוצים לדעת כמה הם עולים? כדאי לכם להמשיך ולקרוא את המאמר הבא הבוחן את מחירי קניית אופניים חשמליים על סוגיהם השונים, ואת העלויות השוטפות הנדרשות עבורם.

 

טווח מחירי אופניים חשמליים 

בבואכם לקנות אופנים חשמליים כדאי שקודם כל תדעו את טווח המחירים של כלים אלו. מדובר בטווח מחירים מאוד רחב המתחיל באלפי שקלים בודדים ועולה גם לעשרות אלפי שקלים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי בגין הביקוש הרב והתחרות בשוק, מחירי אופניים חשמליים כל הזמן יורדים והופכים להיות יותר ויותר משתלמים לקנייה. הממוצע של מחירי אופנים חשמליים פשוטים מתחיל לרוב בסביבות שלושת אלפים חמשת מאות ₪ עבור דגמים בסיסים ופשוטים, והוא עולה לששת אלפים ויותר עבור דגמים איכותיים ומתקדמים. יש לציין כי לא אחת תמצאו פערי מחירים בין הספקיות השונות בשוק, ולכן לכל דגם אופניים מומלץ לערוך השוואת מחירים ולבדוק גם את האחריות המסופקות עבור האופניים.

 

השפעת סוגי אופניים על מחירם

התשובה לשאלה כמה עולים אופניים חשמליים משתנה בהתאם לסוגים ודגמים שונים של שיש בשוק. למשל יש הבדל משמעותי בין מחירי אופניים חשמליים לעיר או לשטח. לכן יש לאתר מהמבחר הקיים זוג שמתאים לכם ואז לעשות השוואת מחירים בין הדגמים והספקים השונים, ולבחור באופניים שמתאימות לכם, המוצעות עבור המחיר המשתלם ביותר.

בתור התחלה אופניים פשוטים ויחסית זולים יהיו כאלו שיש להם סוללה של עשרה אמפר וארבעים ושמונה וולט, עם גלגלים רגילים וללא שיכוך. זאת בעוד שדגמים יותר מתקדמים ויקרים של אופניים חשמליים יהיו עם סוללות בעלות הספק של חמישה עשר ואף עשרים אמפר ויהיו להם גלגלים רחבים ושיכוך מלא. מי שרוצה לקנות אופניים בהתאמה אישית יוכל לקנות קיט ולהרכיב לבד מערכת ממונעת על אופניים שיש בבעלותו. יחד עם זאת חשוב להבין כי מחיר הקיט בדרך כלל יהיה דומה למחיר אופניים חשמליים מוכנים. לכן בחירה בקיט כדאית למי שמחפש אופניים מיוחדים כמו אופניים יותר קטנים או גדולים ממה שיש בשוק, או למי שיש לו עניין אישי בהרכבה של אופניים חשמליים.

 

השפעת הסוללה על מחיר האופניים

בימינו למרבית האופניים החשמליים יש סוללה של ארבעים ושמונה וולט, ומה שמשתנה הוא האמפר של הסוללה, הנע בין עשר לעשרים ואחד אמפר. לאמפר יש השפעה ישירה על מרחק הנסיעה של האופניים, הגדל ככול שהאמפר גדל. למשל אופניים של עשרה אמפר יוכלו לנסוע בממוצע ברציפות וללא טעינה בין עשרים וחמישה לשלושים ק"מ, בעוד שאופניים עם סוללה בעלת עשרים אמפר יכולים להגיע למרחק כפול של שישים ק"מ ללא טעינה. אי לכך, לאמפר של הסוללה יש השפעה ישירה על מחיר האופניים, והיותם מוצעים בטווח המחירים היותר זול או יותר יקר.

 

השפעת הגלגלים על מחירם של האופניים

עוד גורם המשפיע על מחירי אופניים חשמליים הינו הגלגלים שיש להם. למשל יש הבדל במחיר בין גלגלים עם חישורים רגילים או עם חישורי מגנזיום, המעלים את מחיר האופניים במאות שקלים. כמו כן מחיר אופניים חשמליים מושפע מרוחב של הגלגלים, שלרוב יהיה שלוש אינץ' או ארבעה אינץ', כאשר ככול שהגלגל יותר רחב כך הוא יהיה יותר עמיד ויציב, ויעלה את מחיר האופניים.

 

השפעת מערכת בלימה ושיכוך על מחיר האופניים

גורם נוסף שיש לו השפעה על מחירם של אופניים חשמליים הינו מערכת הבלימה שלהם. בתור התחלה מרבית האופניים החשמליים שיש בשוק כוללים בלמי דיסק בכל אחד מהגלגלים, כאשר ההבדל במחירים מוכתב מסוג בלמי דיסק ואיכות החברה שמייצרת אותם. יכולים להיות בלמי דיסק הידראוליים שנחשבים יותר יקרים ואיכותיים לעומת בלמי דיסק מכאניים.

גם לנושא של מערכת שיכוך, האחראית על בלימת זעזועים, יש השפעה על מחירם של אופניים חשמליים, כאשר אופניים עם שיכוך מלא שיש להם בולמי זעזועים גם מקדימה מתחת לכידון וגם מאחורה מתחת למושב, נחשבים ליותר איכותיים ומכך גם ליותר יקרים. האיכות של שיכוך מלא ניכרת ברכיבה נוחה ורכה עם פחות זעזועים במעברים, למשל מכביש למדרכה. בנוסף ניתן למצוא בימינו גם אופניים חשמליים עם מזלג קדמי כפול ומגובה, שיש להם בולמי זעזועים יעילים במיוחד ולכן הם גם יותר יקרים.

 

עלויות שוטפות של אופניים חשמליים

בבואכם לבדוק עלויות שוטפות של אופניים חשמליים, הדבר העיקרי שאתם צריכים להבין הוא כמה עולה להטעין אופניים חשמליים. עלות החשמל הנדרש עבור הטענת סוללה של אופניים חשמליים הינו מאוד נמוך ביחס למחיר של דלק הנדרש עבור רכבים ממונעים אחרים, כמו מכונית או קטנוע. מחיר זה אפילו הרבה יותר זול מעלויות נסיעה בתחבורה ציבורית. למשל, רכיבה של עשרים וחמישה ק"מ ברציפות  תעלה לכם בממוצע כשקל וחצי. כמו כן, אופניים חשמליים אינם נדרשים בעלויות שוטפות של טסט וחידושי רישיון וביטוח, כפי שתדרשו לשלם עבור קטנוע או מכונית. יחד עם זאת, למרות שאין חובה, מומלץ לעשות ביטוח לאופניים חשמליים שיכסו פגיעות ונזקים במקרה של תאונה או גניבה.

גם עלויות תחזוקה ותיקונים של אופניים חשמליים הרבה יותר זולות מאשר של תיקון ותחזוקת רכב ממונע אחר. בדרך כלל עלויות תיקונים שונים של אופניים חשמליים עומדות על מאות שקלים בודדים, כמו תיקון של תקר, החלפה של רפידות בלמים או של ידיות גז, החלפת שקע טעינה, החלפה של קראנק או תשלום עבור טיפול תקופתי למנוע של האופניים. יחד עם זאת ישנם תיקונים יותר יקרים כמו החלפה של סוללה היכולים להגיע למאות ואף לאלפי שקלים.

 

כתובת כדאית ומומלצת לקניית אופנים חשמליים 

אחרי שהבנתם כמה עולים אופניים חשמליים וכמה עולה להטעין סוללה של אופניים, ניתן להתחיל לחפש אחר כתובת אמינה ומומלצת לקניית זוג אופניים חשמליים במחיר משתלם. מענה לצורך הזה ניתן למצוא בחנות האופניים המקצועית טו בייק בחיפה שמחזיקה באתר מצליח. באתר ובחנות תוכלו למצוא דגמים מובחרים, איכותיים ומתקדמים של אופניים חשמליים מבית מותגים מובילים בתחום, המוצעים עבור מחירים משתלמים במיוחד, כולל גם אופניים במחירי מבצע, המסופקים עם אחריות מקיפה לשנה. כמו כן החנות מפעילה מעבדה בה תוכלו לקבל מענה מקצועי לכל תקלה באופניים שלכם עבור מחירים הוגנים ומשתלמים.

 

להזמנת אופניים חשמליים איכותיים במחיר משתלם ישירות דרך האתר של טו בייק לחצו כאן

 

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור