אופני כניסה הרים שיכוך מלא

אופני כניסה הרים שיכוך מלא

רכיבת שטח היא רכיבה שיכולה להיות מלאת טלטלות וזעזועים. לאופניים עצמן בדרך כלל אין בעיה עם זה, אבל לגוף שלכם ולחוויית הרכיבה כולה דווקא יש. לשם כך ישנם בולמי זעזועים באופניים.  ישנם אופני זנב קשיח שבהם הגלגל האחורי הוא ללא שיכוך כלל ואילו בגלגל הקדמי שנפתח על ידי המזלג יהיה בולם זעזועים.  לעומת זאת אופני הרים שיכוך מלא הם אופניים עם בולם זעזועים קדמי וגם אחורי שבוע בתוך שלדת האופניים, בכל מיני וריאציות,  ודואג שגם מהחלק האחורי של האופניים תהיה בלימת זעזועים/שיכוך.

 

האם מדובר בעניין של נוחות בלבד?

התשובה היא לחלוטין לא. אופני כניסה שיכוך מלא הן אופניים שאכן מאפשרות לכם ליהנות מרכיבה נוחה יותר וחלקה יותר גם בתנאי שטח מורכבים,  סלעיים וכמובן בזמן נחיתה מקפיצה.  אמנם, מעבר לכך מדובר באופניים בעלות אחיזת שטח גבוהה יותר מאשר אופניים שאינם שיכוך מלא היינו זנב קשיח. מנגנון השיכוך מאפשר לגלגל האחורי להישאר צמוד לקרקע בכל רגע נתון ובכך להגביר את רמת האחיזה שלו בקרקע. אפשר לומר שהעולם האחורי /מתלה השלדה מאחור מדביק את הגלגל לכרגע בכל מהמורה בשטח.  זאת בניגוד לאופניים קשיחות ללא מנגנון בלימת זעזועים, שבהן האופניים מתנתקות מהקרקע עם כל מכה שתפגע בגלגל האחורי. הניתוק מהקרקע יכול להיות לשנייה אחת,  אבל זו שנייה שיכולה ליצור איבוד אחיזה בדיווש…

על כן, אם אתם מחפשים אופני הרים שיכוך מלא,  נוסף להנאה ובנוחות המובטחת מהאופניים כאלו,  זכרו את הפרמטר של הדבקת הגלגל האחורי לקרקע והגברת האחיזה בזמן הדיווש.

 

זה בעיקר עניין של עלות

אופני שיכוך מלא הן בהחלט אופניים נוחות ביותר ומהנות ביותר לרכיבה בשטח. יחד עם זאת, מדובר במנגנונים יקרים שיכולים ליקר את העלות הכוללת של האופניים באלפי שקלים. בדיוק מהסיבה הזאת, יש רוכבים שמעדיפים את דגם הזנב הקשיח כמעין פשרה שמעניקה מצד אחד אופניים איכותיים ומצד שני עלות נמוכה יותר בהשוואה לאופני שיכוך מלא.  אם אתם רוצים מקסימום הנאה,  חוויה ונוחות ואם אתם מוכנים גם להשקיע בכך את המחיר הנדרש, אופני הרים שיכוך מלא הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

בחנות האופניים של טו בייק תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי אופניים לחובבים בתחילת דרכם וגם למתקדמים ולרוכבים וותיקים. לרשותנו מגוון דגמי אופני שיכוך מלא וכן דגמים עם זנב קשיח. הצוות המקצועי של טו בייק עומד לרשותכם בכל שאלה וישמח לייעץ לכם סביב הדגם המתאים ביותר עבורכם ועבור צרכי הרכיבה שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 04-6796644.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור