אופני כניסה 29

אופני כניסה 29

רבים מתבלבלים לחשוב שאופני כניסה הם אופניים שמיועדים לרוכבים מתחילים בלבד. אופני כניסה, ובמיוחד אופני כניסה 29 בעלי חישוקים בקוטר 29 אינצ', הם אכן אופני ההרים האולטימטיביים לכל מי שמבקש להפוך את הרכיבה על אופניים לחלק מחייו, אבל ישנם לא מעט רוכבים חובבים וגם כאלו שיותר וותיקים שימשכו דווקא לאופני 29 אינץ'. אז מה זה בדיוק אופני כניסה ומדוע נחשבים אופני הכניסה לאופניים לא למתחילים בלבד? על כך בשורות הבאות.

 

מה זה בדיוק אופני כניסה?

אופני כניסה הוא ביטוי שבו משתמשים יצרני אופניים בכדי לתאר אופניים המיועדות לפעילות ספורטיבית בעצימות נמוכה עד בינונית, לפעילות ספורטיבית ברמה בסיסית ויומיומית. התכנון של אופני כניסה, ובכלל זה אופני כניסה 29 אינצ', הוא תכנון שמבוסס על גיאומטריה נוחה של חלקי האופניים בתקציב יחסית נמוך. אלו הם אכן האופניים שמספקים את שער הכניסה הנוח והחלק ביותר לרוכבים חדשים, אבל יכולים לשמש גם רוכבים ותיקים לאורך שנים. מחירם יכול להתחיל בקצת יותר מאלף שקלים ולהגיע עד לאיזור 4,000 ש"ח. אם כי בטווח המחיר הגבוה יותר אנו כבר נכנסים לתחום של אופניים מקצועיים הרבה יותר.  כמובן הכל בהתאם לדגם, למפרט הטכני, להנדסת השלדה באופניים  ולאיכות החומרים.

 

כמה עולות אופני כניסה 29 מומלצות?

ככלל, לפני שאתם פונים למשימה של בחירת אופני כניסה 29 מומלצות או כל דגם אחר של אופני כניסה, אתם רוצים להגדיר את המסגרת התקציבית שעומדת לרשותכם. פערי המחירים בין הדגמים השונים יכולים להיות דרמטיים ולנוע בטווחים של אלפי שקלים בין דגם לדגם. מן הסתם, הדגמים היותר יקרים של אופני כניסה 29, נחשבים גם לדגמים המומלצים ביותר, אבל זה לא אומר בהכרח שזה מה שנכון לכם. בתוך כל רמת מחירים, תוכלו למצוא דגמים מומלצים יותר ופחות והמטרה שלכם היא להגדיר כמה אתם יכולים ומוכנים לשלם ולאחר מכן למצוא אופני כניסה 29 מומלצות בתוך מסגרת התקציב שלכם.

נמחיש בדוגמא,  רוכב שמעוניין לרכב יחד עם ילדיו ברכיבות ספורט רגועות, למשל, בטיילת ים.  אופני כניסה 29 אינץ' עד לרמת מחיר של 2,000 ש"ח בהחלט יכולות להספיק כאן (ואף נמוך מכך).  ואילו רוכב קצת יותר מתקדם שמעוניין לרכב בשטח קל/ סינגלים של קק"ל ברמה קלה,  עדיף שישקיע תקציב של עוד כ 1,000 ש"ח בכדי לקבל אופניים עמידים יותר לתנאי השטח ולקבל חוויה טובה יותר בזמן הרכיבה בשטח.

במידה ואתם גם לא מעורים עדיין בעולם האופניים ולא לגמרי מבינים איך נקבעת רמת האיכות של אופניים, יהיה עליכם גם להסתמך על הייעוץ המקצועי שיספק לכם איש המקצוע בחנות. בדיוק מהסיבה הזאת, את אופני הכניסה שלכם חשוב שתרכשו במקום הנכון, שכן במידה רבה, בחירת אופני הכניסה שלכם מתרחשת כשאתם בוחרים את החנות בה תרכשו אותם.

חנות האופניים טו בייק מציעה לכם את כל דגמי האופניים לרוכב המתחיל, המתקדם והמקצועי, עם מגוון של מותגים, דגמים וקטגוריות, המאפשר תפירה אישית של פתרון ללקוח, לרבות התאמת אופני כניסה 29 לכל רוכב מתחיל או מתקדם, גבר או אישה. בטו בייק תוכלו ליהנות ממבחר של דגמים, מייעוץ מקצועי שיבטיח שאתם מקבלים כל החלטה ממקום של ידע ובטחון וכמובן ממחירים תחרותיים על כל סוגי הדגמים. לפרטים נוספים ולכל שאלה שיש לכם על אופניים, צרו קשר עוד היום בטלפון 04-6796644.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור