אופניים מקצועיים לילדים

אופניים מקצועיים לילדים

ברכישת אופניים לילד, צריך להבדיל בין דגמי אופניים בסיסיים ביותר שנועדו לרכיבה בפארק השעשועים ליד הבית ובין אופניים שמיועדים לשמש את הילד ברכיבות שטח לצד הוריו או חבריו. אופניים בסיסיות מאוד יכולות לעלות לכם לא יותר ממספר בודד של מאות שקלים, אלא שבהתנגשות הראשונה שלהן עם המדרכה, צפוי החישוק להתעקם לחלוטין ולאורך זמן תופענה עוד שלל תקלות במערכת הבלמים, הכידון והפדלים. אופניים מקצועיים לילדים הן אופניים המבוססות על עקרונות מקצועיים, כאלו שמגיעים מעולם הרכיבה המתקדם, בעמידות שלהם בתנאי השטח, כשההבדל היחיד ביניהן ובין אופניים לנשים או גברים הוא הגודל, שמותאם כמובן לגופו של ילד.

 

למה אפשר לצפות בדגמי אופניים מקצועיים מומלצות לילדים?

ובכן, כאשר אתם בוחרים אופניים מקצועיים לילדים חשוב לבחון כמה אלמנטים כמו החומר ממנו עשויה שלדת האופניים, מנגנון הבלימה, שילוב של בולמי זעזועים, גודל החישוקים ומידת החוזק שלהם וכמובן מידת ההתאמה של האופניים לילד הספציפי. ככלל, רכיבת שטח חובבת או מקצועית מחייבת קלות תנועה ולכן תמיד נעדיף שלדת אלומיניום על פני שלדת ברזל פשוטה. בדגמים של אופניים מקצועיים מומלצות לילדים אנחנו מדברים על חישוקים בקוטר 20 עד 24 אינצ' בהתאם לגודל האופניים ולגיל הילד. כאשר לפעמים כדאי לשקול אופניים בקוטר גלגל 26/27.5 במידת שלדה XS. לבסוף כמובן, מערכת הילוכים איכותית שמאפשרת לילד להתאים את המאמץ לתנאי הדרך ובכדי להשיג את החוויה האולטימטיבית. לרוב מומלץ מערכות הילוכים תוצרת שימנו עם גלגלי שיניים ביחס העברה קל עבור הילדים.

 

כמה עולות אופניים מקצועיים לילדים?

אם אתם מתכוונים לצייד את הילד עם אופניים מקצועיים מומלצות לילדים במטרה לצאת לרכיבות שטח משותפות, אתם רוצים לכוונן את עצמכם להוצאה שבין 1,200 ל-2,000 שקלים. ישנם דגמים מעט יותר זולים וישנם גם דגמים מעט יותר יקרים, אבל ככלל, זהו טווח המחירים שבו תוכלו למצוא לא מעט דגמים ומותגים מומלצים לילדים. יחד עם זאת, הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הדגם הספציפי לילד הספציפי ולהבטיח שהילד מקבל לידיו זוג אופניים שמותאם בצורה מלאה לגובהו, למוטת פלג הגוף העליון ולמוטת הידיים שלו. יותר מכל פרמטר אחר, אלו הם הפרמטרים שיכריעו את איכות החוויה שלו ברכיבת שטח. הבלמים, בולמי הזעזועים, השלדה וקוטר הגלגלים מספקים אלמנטים תומכים שיכולים לשפר מאוד את החוויה אך אינם יכולים לעמוד בפני עצמם, אם אין התאמה בסיסית בין האופניים ובין גופו של הילד.

חשוב להדגיש! ההתאמה של האופניים אינה רק מבחינת מפרט החלקים וגודל השלדה. הרכבת האופניים והתאמת חלקי השליטה, מרחק ידיות העצירה וידיות ההילוכים מהאצבעות הפועלות בידיים של הילד, חשובה לא פחות מהמוצר על הנייר. מומלץ לוודא שכל אלו מתבצעים בזמן שאתם רוכשים אופני הרים מקצועיים לילדכם.

בחנות האופניים של טו בייק, תוכלו למצוא מגוון רחב של אופניים מקצועיות מומלצות לילדים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים ובליווי צוות מקצועי שישמח לענות על כל שאלה שלכם ולהתאים לילדכם את הדגם המתאים לו ביותר על פי מידות הגוף ומאפייני השימוש הצפויים באופניים. לפרטים נוספים ועם כל שאלה שיש לכם בנושא של אופניים לילדים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 04-6796644.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור