אופני כניסה לנשים

אופני כניסה לנשים

רבים מעריכים שהרעיון של אופני נשים הוא רעיון עיצובי המבוסס על עיצובים נשיים קלאסיים כמו מוט מרכזי אלכסוני, סלסלה מקדימה ושלדה ורודה או לבנה. האמת כמובן רחוקה מזה. אופני נשים הן אופניים שעוצבו במיוחד עבור נשים בהתאם למאפיינים הפיזיולוגיים השכיחים יותר אצל נשים מאשר גברים. התאמה זו בין המאפיינים הפיזיולוגיים ובין האופניים עצמן היא חשובה במיוחד כאשר מדובר על אופני כניסה לנשים. אז מה מיוחד באופני נשים ואיך זה בא לידי ביטוי באופני כניסה?

 

אופניים לנשים – מה מיוחד בהן?

מבנה גופה של אישה אינו כמו של גבר. לרוב אישה נמוכה יותר ומטבע הדברים גם הידיים יהיו קצרות יותר. אלו ועוד הבדלים בין גבר לאישה מצריכים אופניים שמתאימים פיזית לנשים. למשל אוכף בגובה נמוך יותר ביחס לציר המרכזי באופניים. כידון צר יותר שיתאים לרוחב הכתפיים של הרוכבת. ידיות אחיזה (גריפים) ארגונומיים לאחיזה נעימה של הכידון.

כל אלו נועדו על מנת להעניק חווית רכיבה כאשר רוכבת רוצה להיכנס לתחום האופניים ולרכוש אופני כניסה לנשים.

העיצוב מגיע מהמכאניקה

בהתאם לעובדות שפירטנו לעיל ביחס לדגמים של אופני כניסה לנשים ואופני נשים בכלל, ניתן להבין גם מדוע התקבע עיצוב שונה לאופני נשים ביחס לאופני גברים. כך למשל, המוט המרכזי שמוצב באלכסון (או בצורה יותר קשתית) ולא בצורה אופקית לגמרי, נועד להקטין את המרחק בין המושב ובין הכידון. בנוסף לכך, על מנת לשפר את נוחות הרכיבה, נהוג לשלב בדגמים של אופני כניסה לנשים מושבים רחבים יותר, לעיתים עם שכבת ג'ל רכה למקסימום נוחות. אלמנטים אלו יכולים להכריע את חוויית הרכיבה, במיוחד כאשר מדובר על אופני כניסה שכל ייעודם הוא להקל על הרוכב ולהתאים אותה לפעילות במינון נמוך.

בחנות האופניים של טו בייק, תוכלו למצוא מגוון רחב של אופני כניסה לנשים בשלל עיצובים ועם מגוון רחב של תוספות שניתן להוסיף על מנת לשדרג את חוויית הרכיבה בהתאם למאפיינים הפיזיולוגיים האישיים שלכן. הצוות המקצועי של טו בייק עומד לרשותכן עם כל שאלה שמעסיקה אתכן בנושא אופניים, וזמין כבר עכשיו בטלפון 04-6796644.

Share this post

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור